Zobrazeno 1 - 10
of 299
pro vyhledávání: '"Malmberg J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Self-regulated learning theory acknowledges the importance of an individual’s metacognitive monitoring and group-level regulation for learning achievement in collaborative learning. However, very few studies have empirically investigated the interp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::a6f19411399124ce7a4ee97489235c6f
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022092960464
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022092960464
Autor:
Haddington, P. (Pentti), Hirvonen, N. (Noora), Hosio, S. (Simo), Kinnula, M. (Marianne), Malmberg, J. (Jonna), Seyfi, S. (Siamak), Simonen, J. (Jaakko), Ahola, S. (Sara), Cortés Orduna, M. (Marta), Enwald, H. (Heidi), Haukipuro, L. (Lotta), Heikkinen, M. (Mervi), Hermes, J. (Jan), Huikari, S. (Sanna), Iivari, N. (Netta), Järvelä, S. (Sanna), Kanste, O. (Outi), Kokkola, L. (Lydia), Kunnari, S. (Sari), Kääriäinen, M. (Maria), Mikkonen, K. (Kristina), Muukkonen-van der Meer, H. (Hanni), Nätti, S. (Satu), Oittinen, T. (Tuire), Oloff, F. (Florence), Räisänen, T. (Tiina), Saarinen, J. (Jarkko), Sánchez, I. (Iván), Siira, H. (Heidi), Stevenson, B. (Blair), Suorsa, A. (Anna), Svento, R. (Rauli), Toikkanen, J. (Jarkko), Ylioja, J. (Jani), Zabolotna, K. (Kateryna)
Executive summary We are witnessing an emerging digital revolution. For the past 25–30 years, at an increasing pace, digital technologies—especially the internet, mobile phones and smartphones—have transformed the everyday lives of human beings
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::8627eaadb179c17086bd8692096f3e38
http://urn.fi/urn:isbn:9789526231471
http://urn.fi/urn:isbn:9789526231471
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Malmberg, J. J., Miilunpalo, S. I., Vuori, I. M., Pasanen, M. E., Oja, P., Haapanen-Niemi, N. A.
Publikováno v:
Journal of Epidemiology and Community Health (1979-), 2002 Dec 01. 56(12), 905-912.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25569880
Autor:
Sedrakyan, G. (Gayane), Malmberg, J. (Jonna), Verbert, K. (Katrien), Järvelä, S. (Sanna), Kirschner, P. A. (Paul A.)
Technological advancements have generated a strong interest in exploring learner behavior data through learning analytics to provide both learner and instructor with process-oriented feedback in the form of dashboards. However, little is known about
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::7bf9cd6d17c61af15d95e7f0412c2a7d
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe202003127983
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe202003127983
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.