Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Mallick, Debshila Basu"'
This paper introduces a novel approach to create a high-resolution "map" for physics learning: an "atomic" learning objectives (LOs) system designed to capture detailed cognitive processes and concepts required for problem solving in a college-level
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.09914
Autor:
Sonkar, Shashank, Le, MyCo, Chen, Xinghe, Liu, Naiming, Mallick, Debshila Basu, Baraniuk, Richard G.
High-quality conversational datasets are crucial for the successful development of Intelligent Tutoring Systems (ITS) that utilize a Large Language Model (LLM) backend. Synthetic student-teacher dialogues, generated using advanced GPT-4 models, are a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.12161
We present a design framework called Conversational Learning with Analytical Step-by-Step Strategies (CLASS) for building advanced Intelligent Tutoring Systems (ITS) powered by high-performance Large Language Models (LLMs). The CLASS framework empowe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.13272
We present a design framework called Conversational Learning with Analytical Step-by-Step Strategies (CLASS) for developing high-performance Intelligent Tutoring Systems (ITS). The CLASS framework aims to empower ITS with with two critical capabiliti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::88375651e2c4bc86df5bf06de854b961
http://arxiv.org/abs/2305.13272
http://arxiv.org/abs/2305.13272
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Magnotti JF; Department of Neurosurgery, Baylor College of Medicine, 1 Baylor Plaza, Suite 104, Houston, TX, USA. magnotti@bcm.edu., Mallick DB; Department of Psychology, Rice University, Houston, TX, USA., Feng G; Key Laboratory of Mental Health, Institute of Psychology, Chinese Academy of Sciences, Beijing, 100101, China., Zhou B; Key Laboratory of Mental Health, Institute of Psychology, Chinese Academy of Sciences, Beijing, 100101, China., Zhou W; Key Laboratory of Mental Health, Institute of Psychology, Chinese Academy of Sciences, Beijing, 100101, China., Beauchamp MS; Department of Neurosurgery, Baylor College of Medicine, 1 Baylor Plaza, Suite 104, Houston, TX, USA.
Publikováno v:
Experimental brain research [Exp Brain Res] 2016 May; Vol. 234 (5), pp. 1333.
Autor:
Mallick DB; Department of Psychology, Rice University, Houston, TX, USA. debshila@rice.edu., Magnotti JF; Department of Neurosurgery, Baylor College of Medicine, 1 Baylor Plaza, Houston, 77030, TX, USA., Beauchamp MS; Department of Neurosurgery, Baylor College of Medicine, 1 Baylor Plaza, Houston, 77030, TX, USA. Michael.Beauchamp@bcm.edu.
Publikováno v:
Psychonomic bulletin & review [Psychon Bull Rev] 2015 Oct; Vol. 22 (5), pp. 1299-307.