Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Malley, C."'
Autor:
McKagan, S. B., Perkins, K. K., Dubson, M., Malley, C., Reid, S., LeMaster, R., Wieman, C. E.
Publikováno v:
American Journal of Physics 76, 406-417 (2008)
Quantum mechanics is difficult to learn because it is counterintuitive, hard to visualize, mathematically challenging, and abstract. The Physics Education Technology (PhET) Project, known for its interactive computer simulations for teaching and lear
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0709.4503
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MALLEY, C. BRAIN
Publikováno v:
Professional Safety, 1992 Jan 01. 37(1), 21-23.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45430244
Autor:
Thomas, Mair E. M., Malley, C. P.
Publikováno v:
The British Medical Journal, 1951 Dec . 2(4746), 1501-1502.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25377398
Autor:
von Schneidemesser, E., Fleming, Z.L., Doherty, Ruth, Cooper, O., Schultz, Martin G., Xu, X., Colette, Augustin, Feng, Z., Hamad, S., Jaffe, D., Malley, C., Moolla, R., Pinto, J., Simpson, D., Solberg, S.
Ozone is an air pollutant formed in the atmosphere from precursor species (NOx, VOCs, CH4, CO) that is detrimental to human health and ecosystems. The global Tropospheric Ozone Assessment Report (TOAR) initiative was recently initiated by the Interna
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e2ad595022772708d21fa8fb3343aff5
https://hal-ineris.archives-ouvertes.fr/ineris-01854335
https://hal-ineris.archives-ouvertes.fr/ineris-01854335
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.