Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Malkevich N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Malkevich, N. G., Vasilchenko, L. S.
The article is devoted to the issues of the formation of environmental education and environmental culture among students in a higher educational institution. Several approaches to the creation of environmental education are considered. The advantage
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::20535c96426da41a6e3d0fd47f9f81a5
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31618
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31618
Autor:
VanderMolen, C.1 (AUTHOR), Malkevich, N.1 (AUTHOR) MalkevichN.ctr.ru@NMRC.NAVY.MIL, Philbin, N.1 (AUTHOR), Rice, J.1 (AUTHOR), Collier, S.1 (AUTHOR), Hall, C.1 (AUTHOR), Ahlers, S.1 (AUTHOR), McCarron, R.1 (AUTHOR), Freilich, D.1 (AUTHOR), McGwin, G.2,3 (AUTHOR), Pearce, L. Bruce4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Artificial Cells, Blood Substitutes & Biotechnology. Sep2007, Vol. 35 Issue 5, p507-517. 11p. 1 Chart, 1 Graph.
Autor:
Hall, C.1 (AUTHOR), Malkevich, N.1 (AUTHOR) MalkevichN.ctr.ru@NMRC.NAVY.MIL, Handrigan, M.1 (AUTHOR), VanderMolen, C.1 (AUTHOR), Aranaud, F.1 (AUTHOR), Hong, J.1 (AUTHOR), Dong, F.1 (AUTHOR), Rice, J.1 (AUTHOR), Philbin, N.1 (AUTHOR), Ahlers, S.1 (AUTHOR), McCarron, R.1 (AUTHOR), Freilich, D.1 (AUTHOR), McGwin, G.2 (AUTHOR), Flournoy, W. S.3 (AUTHOR), Bruce Pearce, L.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Artificial Cells, Blood Substitutes & Biotechnology. Jun2007, Vol. 35 Issue 3, p259-274. 16p. 2 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.