Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Malinina, E.V."'
Autor:
Kotlovanova O.V., Malinina E.V.
Publikováno v:
Аутизм и нарушение развития, Vol 13, Iss 2, Pp 53-59 (2015)
The article presents the results of effective work to use sand art-therapy for treatment of behavior problems in children with autism spectrum disorder. The article describes the session plan, children's behavior in dynamics and intermediate results
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52a82d2eb0b849db80e4cdce22d74a59
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Чернышкова Наталья Владимировна, ординатор по специальности «Психиатрия», Южно-Уральский государственный медицинский университет Мин
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2425::c34faccd4c02fab937b526dbbfc13413
http://dspace.susu.ru/xmlui/handle/0001.74/34000
http://dspace.susu.ru/xmlui/handle/0001.74/34000
Autor:
Trubina, O.S., Malinina, E.V.
Трубина Ольга Сергеевна заведующая стационарным наркологическим отделением для несовершеннолетних, Челябинская областная клиническа
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2425::f94bc6b7acc1c40f8cec4ce89ca1ca5d
http://dspace.susu.ru/xmlui/handle/0001.74/33866
http://dspace.susu.ru/xmlui/handle/0001.74/33866
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.