Zobrazeno 1 - 10
of 191
pro vyhledávání: '"Maline, M."'
Autor:
Maline, M., Ducarroir, M., Teyssandier, F., Hillel, R., Berjoan, R., Loo, van, F.J.J., Wakelkamp, W.J.J.
Publikováno v:
Surface Science, 286(1-2), 82-91. Elsevier
Auger peak-position and line-shape analyses of the Si LVV, Si KLL, C KVV, and Ti LMM transitions for the ref. compds. Ti, Si, SiC, TiC, TiC0.72, TiSi2, Ti5Si3(C), and Ti3SiC2, belonging to the ternary Si-Ti-C system have been performed. The results s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::75749a14293c74e96d3ef1e7b096e23a
https://research.tue.nl/nl/publications/f7f61c91-6756-4d5d-8225-bcd27c782c20
https://research.tue.nl/nl/publications/f7f61c91-6756-4d5d-8225-bcd27c782c20
Publikováno v:
Journal de Physique IV - Proceedings; December 1993, Vol. 3 Issue: 1 pC3-571-C3-578, 5713576p
Autor:
Efendy, Mamang1 mamangefendy@untag-sby.ac.id, Kusumandari, Rahma1 rahmakusumandari@untag-sby.ac.id, Norhidayah, Meininda Rhivent1 meinindarhiventr@gmail.com, Putri, Emilia Nur Aini1 Emiliaputry8@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Educational, Health & Community Psychology (JEHCP). Dec2023, Vol. 12 Issue 4, p879-902. 24p.
Autor:
BURRELL, Darrell Norman1 dburrell2@thechicagoschool.edu, MCANDREW, Ian1 irmcandrew@captechu.edu
Publikováno v:
Buletin Stiintific. 2023, Vol. 28 Issue 2, p127-141. 15p.
Autor:
BEZ, JEAN LUCA1 jlbez@lbl.gov, BYNA, SUREN1 sbyna@lbl.gov, IBRAHIM, SHADI2 shadi.ibrahim@inria.fr
Publikováno v:
ACM Computing Surveys. Feb2024, Vol. 56 Issue 2, p1-41. 41p.
Publikováno v:
Journal of Materials Science; November 1992, Vol. 27 Issue: 22 p6187-6192, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
New Directions for Student Leadership. Sep2021, Vol. 2021 Issue 171, p57-66. 10p.