Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Malin, Jenessa"'
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q4 2014 29(4):425-432
The Administration for Children and Families (ACF) is conducting a new primary data collection about connected child maltreatment data to expand knowledge related to the capacity of administrative data to examine child maltreatment incidence and rela
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c03a2250d5f0468129042a57b6c45805
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Infant Mental Health Journal. Jan/Feb2017, Vol. 38 Issue 1, p97-114. 18p.
Publikováno v:
Monographs of the Society for Research in Child Development, vol 84, iss 1
Fathers are more than social accidents. Research has demonstrated that fathers matter to children's development. Despite noted progress, challenges remain on how best to conceptualize and assess fathering and father–child relationships. The current
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::8e97ed6a502233a90d035ace7cb5be49
https://escholarship.org/uc/item/2h7929d4
https://escholarship.org/uc/item/2h7929d4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Malin, Jenessa L.1, Cabrera, Natasha J.1, Karberg, Elizabeth1, Aldoney, Daniela1, Rowe, Meredith L.1
Publikováno v:
Infant Mental Health Journal. Sep/Oct2014, Vol. 35 Issue 5, p462-472. 11p. 7 Charts.
Publikováno v:
In Advances in Child Development and Behavior 2016 51:81-102
Autor:
Malin, Jenessa Laura
The development of language is a critical component of early childhood, enabling children to communicate their wishes and desires, share thoughts, and build meaning through linguistic interactions with others. A wealth of research has highlighted the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0b8a6664067da7339cda88b86aea6dfb
Autor:
Volling, Brenda L., Cabrera, Natasha J., Feinberg, Mark E., Jones, Damon E., McDaniel, Brandon T., Liu, Siwei, Almeida, David, Lee, Jin‐kyung, Schoppe‐Sullivan, Sarah J., Feng, Xin, Gerhardt, Micah L., Dush, Claire M. Kamp, Stevenson, Matthew M., Safyer, Paige, Gonzalez, Richard, Lee, Joyce Y., Piskernik, Bernhard, Ahnert, Lieselotte, Karberg, Elizabeth, Malin, Jenessa
Publikováno v:
Monographs of the Society for Research in Child Development; Mar2019, Vol. 84 Issue 1, p7-160, 154p, 1 Diagram, 18 Charts, 3 Graphs