Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Malik, Ishtiaq Ahmed"'
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 18, Iss s1, Pp 474-495 (2023)
Literature on the sequence of relationships between social commerce constructs, attitudes, and behaviors is disputed. According to earlier scholars, behavior is followed by attitude, conversely, recent evidence suggests a slight relationship. To expl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/366adc18ea4e4ee99fab6e7757f02f9d
Publikováno v:
Management & Marketing; 2023 Supplement, Vol. 18, p474-495, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Malik, Ishtiaq Ahmed1 ishtiaqahmed.malik@hotmail.com, Hadi, Noor Ul2,3
Publikováno v:
Journal of Managerial Sciences. Apr-Jun2019, Vol. 13 Issue 2, p253-265. 13p.