Zobrazeno 1 - 10
of 408
pro vyhledávání: '"Malecka, B"'
Feedback is justified when it has a positive influence on students’ subsequent performance. Opportunities for student action need therefore to be consciously designed if feedback is to influence learning. In this paper, we discuss how ipsative desi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::677f775758c7c9918fbb69c4354e0a1d
https://hdl.handle.net/10453/165290
https://hdl.handle.net/10453/165290
Autor:
Malecka, B, Boud, D
Recent feedback literature emphasises the active role of learners in feedback processes and a programmatic approach to feedback design. This conceptual paper argues for the importance of ipsative processes, i.e. processes focusing on learners’ prog
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::4e1ff90120a8e3f45729ec13de6f1a52
https://hdl.handle.net/10453/165286
https://hdl.handle.net/10453/165286
Publikováno v:
In Thermochimica Acta 2007 466(1):57-62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.