Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Malda, Maike"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2016 Mar 01. 86(1), 237-276.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24752874
Autor:
Yeniad, Nihal, Malda, Maike, Mesman, Judi, van IJzendoorn, Marinus H., Emmen, Rosanneke A.G., Prevoo, Mariëlle J.L.
Publikováno v:
In Cognitive Development July-September 2014 31:35-47
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences February 2014 30:34-45
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences February 2013 23:1-9
Publikováno v:
In Intelligence 2010 38(6):582-595
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nederlands Tijdschrift voor Logopedie, 18-25. Performis BV
STARTPAGE=18;ENDPAGE=25;ISSN=2542-6192;TITLE=Nederlands Tijdschrift voor Logopedie
STARTPAGE=18;ENDPAGE=25;ISSN=2542-6192;TITLE=Nederlands Tijdschrift voor Logopedie
In de tweetalige ontwikkeling van kinderen met een niet-Nederlandse achtergrond is een belangrijke rol weggelegd voor contextuele factoren; niet alleen het gezin maar ook de buurt en de school maken onderdeel uit van de context waarbinnen tweetalige
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::267bc09195d14fc83b5c5f5274cd316e
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/f3f2fb7e-85c0-477f-988a-524b7c7ce136
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/f3f2fb7e-85c0-477f-988a-524b7c7ce136