Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Malcolm, Charlotte P."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Psychiatry Research 30 December 2015 230(3):899-904
Autor:
Malcolm, Charlotte P., Picchioni, Marco M., DiForti, Marta, Sugranyes, Gisela, Cooke, Elizabeth, Joseph, Candice, McQueen, Grant, Paparelli, Alessandra, Stilo, Simona, O'Connor, Jennifer, Morgan, Craig, Murray, Robin M., Hodgins, Sheilagh
Publikováno v:
In Schizophrenia Research 2011 126(1):81-86
Autor:
Brunec, Iva K., Chadwick, Martin J., Javadi, Amir-Homayoun, Guo, Ling, Malcolm, Charlotte P., Spiers, Hugo J.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
Each of us has a rich set of autobiographical memories that provides us with a coherent story of our lives. These memories are known to be highly structured both thematically and temporally. However, it is not known how we naturally tend to explore t
Autor:
Malcolm, Charlotte P.
Considerable evidence has established a link between trauma and schizophrenia, particularly hallucinations within schizophrenia. However, it remains unclear how trauma and schizophrenia are pheomenologically linked. The current study draws on an info
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.604292
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Teaching can be a challenging and demanding profession because teachers must deliver lessons that meet the educational needs of a diverse range of learners. Student misbehavior during class time is expected, and, therefore, many teacher training prog