Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Malaysian teachers"'
Publikováno v:
European Journal of Educational Research, Vol 10, Iss 3, Pp 1075-1088 (2021)
This study examines the basic underlying structure of burnout experiences among teachers in Malaysia by discovering the challenges which lead them to experience burnout. Using interpretative phenomenological analysis, the current study explores the c
Autor:
Abu Yazid Abu Bakar, Ifdil Ifdil
Publikováno v:
Acta Counseling and Humanities, Vol 1, Iss 1, Pp 53-65 (2020)
The national development and government initiatives in realizing educational transformation has made the profession of school counseling and guidance teachers facing a challenging and vulnerable role with stress that affects their well-being. The psy
Autor:
Wan Rozaini Sheik Osman, Akhmad Habibi, Mohd Faiz Mohd Yaakob, Hapini Awang, Amirul Mukminin, Zahurin Mat Aji
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 8, Iss 4, Pp 439-452 (2018)
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
JOTSE: Journal of technology and science education; 2018: Vol.: 8 Núm.: 4
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
JOTSE: Journal of technology and science education; 2018: Vol.: 8 Núm.: 4
Malaysian teachers have been using Virtual Learning Environment (VLE) technology in their instructional activities since it was introduced by the Ministry of Education in 2012. This study aimed to measure Malaysian teachers’ level of intention to c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 103:425-433
The present study aimed at exploring the overall Malaysian and Jordanian teachers attitudes toward schooling usage and personal usage of computers, and testing The following hypotheses: (1) Teachers attitudes toward schooling usage and personal usage
Native and Non-native English Teachers’ Classroom Ideologies and its Implementation in ESL Classroom
Publikováno v:
International Journal of Applied Linguistics and English Literature, Vol 7, Iss 7, Pp 158-163 (2018)
The global spread of English language has led many classrooms in the post-colonial contexts that teach English as a second and foreign language to pursue a perpetual belief that native English teachers have different teaching ideologies and practices
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.