Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Makura , Alfred Henry"'
Autor:
Makura, Alfred Henry
Publikováno v:
Journal of Culture and Values in Education; Vol 5 No 1 (2022): Journal of Culture and Values in Education; 13-22
The COVID-19 pandemic has triggered pedagogical ramifications in many higher education institutions. The Work from Home (WFH) phenomenon as an offshoot of this development has not been adequately investigated in so far as female academics experienced
Autor:
Makura, Alfred Henry
The year 2020 ushered in a global health crisis whose deleterious ramifications continue to be experienced by humankind. Its impact was and continue to be felt in all social spheres of human endeavour particularly education. In the African context, s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::22d68fdbf1c643689bcf376c81ae75b6
Publikováno v:
African Journal of Social Work; Vol. 12 No. 4 (2022); 173-178
This theoretical paper sought to explore the Shona concept of dare as an ideal democratised knowledge round table that could be adopted as a method of data collection in Africa. The Dare or ubiquitous circle is a participatory communication practice
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dirasat: Educational Sciences; 2020, Vol. 47 Issue 1, p586-597, 12p
Autor:
Makura, Alfred Henry
Publikováno v:
Dirasat: Educational Sciences; 2016, Vol. 43 Issue 2, p735-745, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.