Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Majors and nonmajors"'
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 8, Iss 1, Pp 1-18 (2021)
Abstract Background Continuous calls for reform in science education emphasize the need to provide science experiences in lower-division courses to improve the retention of STEM majors and to develop science literacy and STEM skills for all students.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d654366e58345cc97702101b48a340a
Autor:
Carolyn L. Sandoval, Stephanie L. Knight, Xavier A. Jaime, Maria Lazo Macik, X. Ben Wu, Jane F. Schielack
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 8, Iss 1, Pp 1-18 (2021)
BackgroundContinuous calls for reform in science education emphasize the need to provide science experiences in lower-division courses to improve the retention of STEM majors and to develop science literacy and STEM skills for all students. Open or a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.