Zobrazeno 1 - 10
of 129
pro vyhledávání: '"Major satisfaction"'
Autor:
Hamid Sharif-Nia, João Marôco, Pardis Rahmatpour, Kelly A. Allen, Omolhoda Kaveh, Esmaeil Hoseinzadeh
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
Abstract Bullying in academic settings has long-lasting implications on students’ well-being and career prospects, particularly in fields like nursing that require a high level of interpersonal skills and emotional resilience. This study explored t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a5200fe67f54707b74ecb7fbe732851
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-8 (2023)
Abstract Background Students’ perception of their educational environment and satisfaction with their major can reveal the extent of their readiness to practice their profession after graduation. This study aimed to evaluate dental students’ perc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ef29fdb2338460c9d25d830fb6c1f72
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
This paper investigates the relationships between personality (i.e., trait Emotional Intelligence – trait EI – and the Big Five) and academic performance (AP). Academic motivation, procrastination, and major satisfaction were also studied. The sa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fb5b284cb9549d4958519bb8ab1bdb4