Zobrazeno 1 - 10
of 2 794
pro vyhledávání: '"Major satisfaction"'
Autor:
Nia, Hamid Sharif1,2, Marôco, João3, Rahmatpour, Pardis4,5 p.rahmatpour@abzums.ac.ir, Hoseinzadeh, Esmaeil6
Publikováno v:
Journal of Medical Education Development. 2024, Vol. 17 Issue 56, p61-68. 8p.
Software practitioners often encounter workplace unfairness, such as unequal recognition and gender bias. While the link between fairness and job satisfaction has been established in other fields, its relevance to software professionals remains under
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.02482
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lehman, Alison N.1 (AUTHOR), Nauta, Margaret M.1 (AUTHOR) mmnauta@ilstu.edu
Publikováno v:
Career Development Quarterly. Mar2022, Vol. 70 Issue 1, p27-37. 11p.
Autor:
Hamid Sharif-Nia, João Marôco, Pardis Rahmatpour, Kelly A. Allen, Omolhoda Kaveh, Esmaeil Hoseinzadeh
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
Abstract Bullying in academic settings has long-lasting implications on students’ well-being and career prospects, particularly in fields like nursing that require a high level of interpersonal skills and emotional resilience. This study explored t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a5200fe67f54707b74ecb7fbe732851
Autor:
Sharif-Nia, Hamid1,2 (AUTHOR), Marôco, João3 (AUTHOR), Rahmatpour, Pardis4 (AUTHOR) Par.rahmatpour@gmail.com, Allen, Kelly A.5,6 (AUTHOR), Kaveh, Omolhoda7 (AUTHOR), Hoseinzadeh, Esmaeil8 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Nursing. 11/8/2023, Vol. 22 Issue 1, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.