Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Majercakova, Margita"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 12 September 2016 230:121-127
Autor:
Majercakova Margita, Rostasova Maria
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 92, p 01029 (2021)
Research background: Identifying customer behaviour is one of the most critical activities in the implementation and evaluation of the analytical phase of the company’s algorithm for marketing activities. Analyses are performed based on of research
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f9ccd678b434f39a7d85b360c726243
Autor:
Majercakova, Margita, Madudova, Emilia
Publikováno v:
2016 15th International Conference on Information Technology Based Higher Education & Training (ITHET); 2016, p1-7, 7p