Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Maistry, Suriamurthee Moonsamy"'
Autor:
Maistry, Suriamurthee Moonsamy1 maistrys@ukzn.ac.za
Publikováno v:
Genealogy (2313-5778). Dec2023, Vol. 7 Issue 4, p72. 10p.
Publikováno v:
Educational Studies. Jul/Aug2023, Vol. 59 Issue 4, p420-439. 20p.
Conceptualising teacher learning in terms of participation in a teacher learning community is a relatively new phenomenon in South Africa. This study explores the usefulness of applying a social practice theory of learning to a community of novice Ec
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10413/3163
The purpose of this research study was to establish the perceptions of economics teaching of two teachers of economics who were functioning in two contrasting contexts. The intention was to examine their practice and to ascertain the extent to which
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10413/5915
Autor:
Maistry, Suriamurthee Moonsamy1 maistrys@ukzn.ac.za
Publikováno v:
African Journal of Inter/Multidisciplinary Studies. 2021 Special Issue, Vol. 4, p26-37. 12p.
Publikováno v:
Educational Research for Social Change, Volume: 11, Issue: 2, Pages: 106-123, Published: OCT 2022
National policy goals have made doctoral research a priority for academics in South African higher education. For many, the study of their own educational practice has strong appeal, and has led them to "cross over" and become novice educational rese
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::764e464b2212690c9e7477dd3cdfb14c
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2221-40702022000200008&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2221-40702022000200008&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Academic Voices 2022:175-183
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.