Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Maijala, Minna"'
Publikováno v:
International Journal of Sustainability in Higher Education, 2024, Vol. 25, Issue 9, pp. 1-18.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSHE-05-2023-0169
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maijala, Minna1, Gericke, Niklas2, Kuusalu, Salla-Riikka1 srkbos@utu.fi, Heikkola, Leena Maria3, Mutta, Maarit1, Mäntylä, Katja4, Rose, Judi1
Publikováno v:
Environmental Education Research. Mar2024, Vol. 30 Issue 3, p377-396. 20p.
Publikováno v:
Journal of Multilingual & Multicultural Development; Mar2024, Vol. 45 Issue 2, p522-535, 14p
Publikováno v:
AFinLA-teema
Sustainable development is included in curricula in many countries – from primary to tertiary education, as well as in teacher training. Its principles also encompass language teaching, e.g., through enhancing equality of languages, multilingualism
Publikováno v:
AFinLAn vuosikirja
We studied 1) how pre-service language teachers reacted to the assumption that they should acknowledge sustainable development in language teaching, 2) what considerations they gave to sorting sustainability themes based on their importance, and 3) w
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.