Zobrazeno 1 - 10
of 218
pro vyhledávání: '"Maier, Mark A."'
Autor:
Robin, Kaleb J., Maier, Mark A., Leslie, Lauren J., Dasa, Vinod, Krause, Peter C., Jones, Deryk G., Chapple, Andrew G.
Publikováno v:
In The Journal of Arthroplasty November 2023 38(11):2324-2327
Autor:
Kovačič, Ana, Gulin, Martin Rafael, Nannou, Christina, Koronaiou, Lelouda-Athanasia, Kosjek, Tina, Heath, David, Maier, Mark S., Lambropoulou, Dimitra, Heath, Ester
Publikováno v:
In Environmental Research 15 June 2023 227
Autor:
Mallen, Thomas R., Abston, Kadijah D., Parizek, Nathanial J., Negley, Judith, Shores, Kevin S., Canatsey, Ryan D., Dubail, Sarah, Maier, Mark S., Maffini, Maricel V.
Publikováno v:
In Food and Chemical Toxicology March 2023 173
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maier, Mark W., Gallagher, Frank W., St. Germain, Karen, Anthes, Richard, Zuffada, Cinzia, Menzies, Robert, Piepmeier, Jeffrey, Di Pietro, David, Coakley, Monica M., Adams, Elena
Publikováno v:
Bulletin of the American Meteorological Society, 2021 Mar 01. 102(3), E589-E610.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27207301
Autor:
Anthes, Richard A., Maier, Mark W., Ackerman, Steve, Atlas, Robert, Callahan, Lisa W., Dittberner, Gerald, Edwing, Richard, Emch, Pamela G., Ford, Michael, Gail, William B., Goldberg, Mitch, Goodman, Steve, Kummerow, Christian, Onsager, Terrance, Schrab, Kevin, Velden, Chris, Vonderhaar, Thomas, Yoe, James G.
Publikováno v:
Bulletin of the American Meteorological Society, 2019 Sep 01. 100(9), 1753-1774.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27028509
Autor:
Maier, Mark1 (AUTHOR) mmaier@glendale.edu, Ruder, Phil2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Economic Education. Apr-Jun2024, Vol. 55 Issue 2, p146-155. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Simkins, Scott P., Maier, Mark H.
We believe that economists have much to learn from educational research practices and related pedagogical innovations in other disciplines, in particular physics education. In this paper we identify three key features of physics education research th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0807.3534
Publikováno v:
Foreign Policy, 2008 Mar 01(165), 12-16.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25462264