Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Maier, Lindsay"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burdick, Gabriel B, Maier, Lindsay M, Kuhlmann, Noah A, Ayoola, Ayooluwa S, Fathima, Bushra, Muh, Stephanie J
Publikováno v:
Hip International; Mar2024, Vol. 34 Issue 2, p194-200, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Return to Play and Performance in Golfers After Total Knee Arthroplasty: Does Component Type Matter?
Autor:
Tramer, Joseph S., Maier, Lindsay M., Klag, Elizabeth A., Ayoola, Ayooluwa S., Charters, Michael A., North, W. Trevor
Publikováno v:
Sports Health: A Multidisciplinary Approach; May/Jun2022, Vol. 14 Issue 3, p433-439, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hally, Bryan1,2,3 (AUTHOR) bryan.hally@rmit.edu.au, Wallace, Luke1,2 (AUTHOR), Reinke, Karin1,2 (AUTHOR), Jones, Simon1,2 (AUTHOR), Skidmore, Andrew3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Digital Earth. Sep2019, Vol. 12 Issue 9, p1030-1045. 16p.
Autor:
Carrie James
How young people think about the moral and ethical dilemmas they encounter when they share and use online content and participate in online communities.Fresh from a party, a teen posts a photo on Facebook of a friend drinking a beer. A college studen
Autor:
Kevin Lane Keller, Vanitha Swaminathan
This is the eBook of the printed book and may not include any media, website access codes, or print supplements that may come packaged with the bound book. For courses in brand management. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent