Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Mahoney, Kate"'
Publikováno v:
Oral History, 2022 Apr 01. 50(1), 37-48.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48670178
Autor:
Mahoney, Kate
This thesis examines the development of mental health activism in the women’s movement in England from the establishment of the Women’s Liberation Movement (WLM) in 1968 until the end of the first nationwide charity campaign to focus on women and
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.742200
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Undergraduate Student Research Internships Conference
In the context of the "return to normal" on university campuses in the ongoing pandemic, our research team wondered what students with disabilities could tell us about what makes university classes and services more and less accessible to them, and i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::7f31f883c5386948dfc14e8d54e766c9
https://ir.lib.uwo.ca/usri/usri2022/ReOS/262
https://ir.lib.uwo.ca/usri/usri2022/ReOS/262
Publikováno v:
Undergraduate Student Research Internships Conference
Our research group explored Western University students' use of social media to navigate issues and experiences with accessibility and disabilities. Our goal was to determine how students use social media platforms to discuss access issues and uncove
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::41de624d6902cf0841cb46b7d2c4cd42
https://ir.lib.uwo.ca/usri/usri2022/ReOS/260
https://ir.lib.uwo.ca/usri/usri2022/ReOS/260
Autor:
Mahoney, Kate, Lillie, Karen E., Rolstad, Kellie, MacSwan, Jeff, DuBois, Natalie, Haladyna, Tom
Publikováno v:
International Journal of Bilingual Education & Bilingualism; Oct2022, Vol. 25 Issue 9, p3199-3213, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.