Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Mahboobi, Seyed Hanif"'
This paper re-examines the Shapley value methods for attribution analysis in the area of online advertising. As a credit allocation solution in cooperative game theory, Shapley value method directly quantifies the contribution of online advertising i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1804.05327
This paper examines and proposes several attribution modeling methods that quantify how revenue should be attributed to online advertising inputs. We adopt and further develop relative importance method, which is based on regression models that have
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1710.06561
Publikováno v:
International Journal of Market Research. Mar2019, Vol. 61 Issue 2, p195-209. 15p. 6 Charts, 2 Graphs.
Autor:
MAHBOOBI, SEYED HANIF1 mahboobi@gmail.com, USTA, MERICCAN2 mericcanusta@gmail.com, BAGHERI, SAEED R.3 bagheri@alum.mit.edu
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Dec2018, Vol. 58 Issue 4, p414-422. 9p.
Publikováno v:
PLoS ONE. Feb2015, Vol. 10 Issue 2, p1-27. 27p.
Autor:
Zhao, Charles L.1, Mahboobi, Seyed Hanif1, Moussavi-Baygi, Ruhollah1, Mofrad, Mohammad R. K.1 mofrad@berkeley.edu
Publikováno v:
PLoS ONE. Apr2014, Vol. 9 Issue 4, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.