Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Magnusson, Kajsa"'
Dark mode, an increasingly popular design trend, is a user interface that uses light text and icons on a dark background. As most social media platforms have adopted this trend it’s important that the interface is also designed with usability in mi
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hb:diva-30711
Autor:
Ceder, Mikaela M., Magnusson, Kajsa A., Weman, Hannah M., Henriksson, Katharina, Andréasson, Linn, Lindström, Teresa, Wiggins, Oskar, Lagerström, Malin C.
Publikováno v:
In Molecular and Cellular Neuroscience December 2024 131
Autor:
Arnälv, Emma, Magnusson, Kajsa
The purpose of this bachelor thesis is to seek knowledge about how children and their parents use the children’s section in a newly built library, and what function it has for its users. We also want to seek knowledge about how the children’s sec
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hb:diva-852
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Guerriero, Giuseppe, Wartenberg, Constanze, Bernhardsson, Susanne, Gunnarsson, Sara, Ioannou, Michael, Liljedahl, Sophie I., Magnusson, Kajsa, Svanberg, Therese, Steingrimsson, Steinn
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders Reports December 2021 6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ceder, Mikaela M., Weman, Hannah M., Johansson, Ebba, Henriksson, Katharina, Magnusson, Kajsa A., Roman, Erika, Lagerström, Malin C.
Additional file 1. Additional figures, Fig. S1-S2. Additional Table, Table S1.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::12f25ba63cbbb1fda75f22613cbaba70
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.