Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"Magina, Sandra"'
Autor:
Magina, Sandra, Marques, Susana, Gírio, Francisco, Lourenço, Ana, Barros-Timmons, Ana, Evtuguin, Dmitry V.
Publikováno v:
In Industrial Crops & Products May 2024 211
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Hazardous Materials 15 June 2021 412
Autor:
Pinto, Patricia I. F.1,2 (AUTHOR), Magina, Sandra2 (AUTHOR), Fateixa, Sara2 (AUTHOR), Pinto, Paula C. R.1 (AUTHOR), Liebner, Falk2,3 (AUTHOR), Evtuguin, Dmitry V.2 (AUTHOR) dmitrye@ua.pt
Publikováno v:
Materials (1996-1944). Nov2022, Vol. 15 Issue 22, p7869. 16p.
Autor:
Vieira, Fernanda Rosa1 (AUTHOR) fernanda.rvieira@ua.pt, Magina, Sandra1 (AUTHOR), Evtuguin, Dmitry V.1 (AUTHOR), Barros-Timmons, Ana1 (AUTHOR) fernanda.rvieira@ua.pt
Publikováno v:
Materials (1996-1944). Sep2022, Vol. 15 Issue 17, p6182. 32p.
Autor:
Magina, Sandra Maria Pinto
The aim of the present study is to investigate the factors which influence the child's understanding of angle. Fifty-four students aged from 6 to 14, were set 92 activities to solve in three separate sections. The activities were elaborated according
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.536403
Autor:
Magina, Sandra
Publikováno v:
INTERMATHS; v. 4 n. 1 (2023); 1-8
INTERMATHS; Vol. 4 Núm. 1 (2023); 1-8
INTERMATHS; Vol. 4 No. 1 (2023); 1-8
INTERMATHS; Vol. 4 Núm. 1 (2023); 1-8
INTERMATHS; Vol. 4 No. 1 (2023); 1-8
Autor:
Tebikachew, Behabtu, Magina, Sandra, Mata, Diogo, Oliveira, Filipe J., Silva, Rui F., Barros-Timmons, Ana
Publikováno v:
In Materials Chemistry and Physics 15 January 2015 149-150:378-384
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MAGINA, Sandra1 Smpmagina@uesc.br, CASTRO, Viviane2 vivianecastro92@yahoo.com.br, FONSECA, Sônia1 jspfonseca@uesc.br
Publikováno v:
Atos de Pesquisa em Educação. 2020, Vol. 15 Issue 4, p1246-1271. 26p.