Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Maghsoud F"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kazhal Sheikhahmadi, Mohammad Yamani Doozi Sorkhabi, Mohammad Hassan Pardakhti Pardakhti, Maghsoud Ferasatkhah
Publikováno v:
International Journal of Ethics and Society, Vol 6, Iss 1, Pp 60-68 (2024)
Introduction: Academic faculty members need to emphasize ethical principles in order to improve higher education, with the understanding of this importance, the current research was conducted with the aim of designing the ethical model of academic fa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c7566c658604658929523a925722c4d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
پژوهش در نظامهای آموزشی, Vol 14, Iss ویژه نامه, Pp 193-205 (2020)
The general objective of this paper is to evaluate the management information system in higher education in Iran using the optimization approach. Using this method, the management information system of four selected universities (Isfahan, Tehran, Shi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba4b2c7b9efa45a7a8989ec279866dc0
Publikováno v:
آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران, Vol 8, Iss 1, Pp 45-56 (2020)
Background and Objectives: School organizational culture is one of the most effective assets in promoting school goals and programs and implementing health-oriented programs is one of the important demands of the family along with the education of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4694ef417e684f63a02c77a163ce8c6f
Publikováno v:
پژوهش در نظامهای آموزشی, Vol 12, Iss 42, Pp 7-24 (2018)
The aim of this study is to design an accreditation and quality assurance model, appropriate to underlying condition and contextual features Iran's higher education system. The study was conducted using qualitative research with the Grounded Theory a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b56584cc03bf4f8f827582a8523da83b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.