Zobrazeno 1 - 2
of 2
pro vyhledávání: '"Magdalena Cihlářová"'
Autor:
Lukáš Rokos, Jana Lišková, Lucie Váchová, Magdalena Cihlářová, Magdalena Chadová, Jana Strapková
Publikováno v:
Scientia in Educatione, Vol 10, Iss 1, Pp 90-112 (2019)
Formativní hodnocení je aktuálně často diskutovaným hodnoticím přístupem, který může vést ke zvýšení kvality výsledků žáků v přírodovědných předmětech. ASSIST-ME byl evropský projekt, jehož hlavním cílem bylo pomoci efe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1fa8fc2ab6da4e9c8b7e1eda1932b1c5
Autor:
Lucie Váchová, Jana Strapková, Jana Lišková, Magdalena Cihlářová, Magdalena Chadová, Lukáš Rokos
Publikováno v:
Scientia in Educatione, Vol 10, Iss 1, Pp 90-112 (2019)
Formativní hodnocení je aktuálně často diskutovaným hodnoticím přístupem, který může vést ke zvýšení kvality výsledků žáků v přírodovědných předmětech. ASSIST-ME byl evropský projekt, jehož hlavním cílem bylo pomoci efe