Zobrazeno 1 - 10
of 136
pro vyhledávání: '"Magda, Robert"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Magda Robert, Toth Judit
Publikováno v:
Visegrad Journal on Bioeconomy and Sustainable Development, Vol 8, Iss 2, Pp 58-62 (2019)
The idea of the circular economy is gaining ground as one of the means to realize a sustainable future. The concept of a circular economy is an innovative alternative model to society‘s current “linear” mode of operation. An alternative to foss
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c84e8ef0a35461187b5de5e1085ddef
Autor:
Amberg Nora, Magda Robert
Publikováno v:
Visegrad Journal on Bioeconomy and Sustainable Development, Vol 7, Iss 1, Pp 23-30 (2018)
Our research deals with environmental pollution, sustainability, and the impacts made by international cosmetic companies on the motivation of purchasing organic cosmetics. Unfortunately, our environment is becoming more and more polluted, which affe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e33558e022b49459252f84f72431e0f
Publikováno v:
Visegrad Journal on Bioeconomy and Sustainable Development, Vol 7, Iss 1, Pp 7-10 (2018)
The model of Blue Economy by G. Pauli is inspired by nature. Its main task is to develop innovative methods based on the use of available resources and the use of nature-based solutions. The principle of Blue Economy requires close cooperation of res
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e58f78629d7f4e3eb61f30409d8a4f61
Autor:
NAZ, Farheen1 dhanashree25389@gmail.com, MAGDA, Robert2 magda.robert@gtk.szie.hu, KATEKHAYE, Dhanashree1 ask2farheen@gmail.com
Publikováno v:
Social & Economic Revue. 2020, Vol. 18 Issue 2, p45-51. 7p.
Autor:
Katekhaye, Dhanashree1 dhanashree25389@gmail.com, MAGDA, Robert1 magda.robert@gtk.szie.hu, Naz, Farheen1 ask2farheen@gmail.com
Publikováno v:
Social & Economic Revue. 2020, Vol. 18 Issue 2, p20-28. 9p.
Publikováno v:
Agris On-Line Papers in Economics & Informatics. Sep2021, Vol. 13 Issue 3, p101-111. 11p.
Publikováno v:
Visegrad Journal on Bioeconomy and Sustainable Development, Vol 6, Iss 2, Pp 50-58 (2017)
Considering the frequently changing business environment, staying competitive on the current markets takes more efforts from companies in the 21st century. Conducting only incremental product innovation does not meet the market criteria anymore. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dbcb0a3eb3e248c8babadf4bd399e61c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.