Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Magalhães, B. P."'
Publikováno v:
International Journal of Women's Health, Vol Volume 16, Pp 1229-1234 (2024)
Maria Conceição Pinto Moreira Freitas,1 Bruno Magalhães,2 Juan Miguel Martínez-Galiano,3,4 Juan Gómez-Salgado5,6 1Instituto Politécnico de Viana do Castelo, Escola Superior de Saúde, Viana do Castelo, Portugal; 2Department of Nursing, School o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6cb180fa25fa47fcaaa8af400b99c0a2
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 19, Iss 2, Pp 55-60 (2023)
The present paper presents the Brazilian experience of the Metropolis Talent Program (PTM), which aims to develop the cultural talent of young people with high skills in the field of information technology and its interfaces, through scientific resea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/28d69a6f30b44aaa9368205c13e9e647
Autor:
Magalhães, B. P., Boucias, D. G.
Publikováno v:
Journal of Orthoptera Research, 2004 Jan 01. 13(1), 155-159.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3503714
Autor:
Magalhães, B. P., de Faria, M. R., Lecoq, M., Schmidt, F. G. V., Silva, J. B. T., Frazão, H. S., Balança, G., Foucart, A.
Publikováno v:
Journal of Orthoptera Research, 2001 Dec 01. 10(2), 199-202.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3503739
Publikováno v:
Revista Facultad Nacional de Salud Pública, Vol 33, Iss S1, Pp 45-48 (2015)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e36dc5913e184c94ae922ed600de05d6
Autor:
Maria Lúcia Magalhães B
Publikováno v:
Revista Facultad Nacional de Salud Pública, Vol 33, Iss S1, Pp 30-37 (2015)
Resumo Objetivo: Analisar a formação de pesquisadores no enfoque qualitativo em saúde, sob distintas perspectivas, conferindo destaque aos impactos do regime produtivista preponderante na avaliação académica. Método: Trabalho conceitual, expl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af9a664149754c71a32314a6547de43a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.