Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Maffongelli, L."'
Autor:
Maffongelli, L., Bartoli, E., Sammler, D., Kölsch, S., Campus, C., Olivier, E., Fadiga, L., D’Ausilio, A.
Publikováno v:
In Neuropsychologia August 2015 75:30-39
Autor:
D'Ausilio, A., Maffongelli, L., Bartoli, E., Campanella, M., Ferrari, E., Berry, J., Fadiga, L.
Publikováno v:
Philosophical Transactions: Biological Sciences, 2014 Jun 01. 369(1644), 1-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24500761
Autor:
Stephanie Wermelinger, Maffongelli L, Marco Bleiker, Beisert M, Kurthen I, Anja Gampe, Antognini K, Moritz M. Daum
Today, a vast number of tools exist to measure development in early childhood in avariety of domains such as cognition, language, or motor, cognition. These tools vary in different aspects. Either, children are examined by a trained experimenter, or
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3c94d29d6d13a87b291dc356151be431
https://doi.org/10.31234/osf.io/rgfdh
https://doi.org/10.31234/osf.io/rgfdh
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.