Zobrazeno 1 - 10
of 250
pro vyhledávání: '"Maffioli M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Neste capítulo iremos propor a utilização do software MIROR-Impro, sugerindo caminhos de exploração e improvisação tanto com som como com movimento. Na verdade, para além das áreas especificamente musi- cais para as quais o MIROR-Impro foi i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::0c4fd350a5027188ebe8354889e132f3
http://hdl.handle.net/11585/846957
http://hdl.handle.net/11585/846957
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maffioli, M1, Genoni, A2, Caramazza, D1, Mora, B1, Bussini, A2, Merli, M1, Giorgino, T3, Casalone, R2, Passamonti, F1
Publikováno v:
Leukemia (08876924). Jun2014, Vol. 28 Issue 6, p1357-1360. 4p.
We introduce an experimental study carried out with children, dealing with embodied cognition, musical creativity and reflexive technology. The reflexive interaction paradigm refers to a particular kind of human-machine interaction based on the mecha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::71f5e69b36a9b805d1856dbdddc04568
http://hdl.handle.net/11585/604903
http://hdl.handle.net/11585/604903
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.