Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Maehler, C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maehler, C.1 (AUTHOR), Schuchardt, K.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. Jan2009, Vol. 53 Issue 1, p3-10. 8p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poloczek, S., Buttner, G., Danielsson, H., Henry, L.A., Maehler, C., Messer, D., Schuchardt, K., van der Molen, M.J.
Publikováno v:
Poloczek, S, Buttner, G, Danielsson, H, Henry, L A, Maehler, C, Messer, D, Schuchardt, K & van der Molen, M J 2013, Working memory in children with mild intellectual disabilities: Verbal strategy use . in 14th Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction . Munich, 14th Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, 1/01/13 .
14th Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
14th Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f624bb3e6d749bd985f7c76d8b706167
https://hdl.handle.net/1871.1/2aa6292d-da82-4b24-aadf-c05c4c466520
https://hdl.handle.net/1871.1/2aa6292d-da82-4b24-aadf-c05c4c466520
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.