Zobrazeno 1 - 10
of 962
pro vyhledávání: '"Maehler, C."'
Autor:
Hagedorn, Dieter
Publikováno v:
Gnomon, 2011 Jan 01. 83(8), 686-692.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41419580
Autor:
Dieter Hagedorn
Publikováno v:
Gnomon. 83:686-692
The Oxyrhynchus Papyri, Vol.LXXV. Edited with Translations and Notes by H. Maehler, C. E. Römer and R. Hatzilambrou with contributions by M. Buchholz, R.-L. Chang, C. Fuhrmann, M. Gerhardt, M. De Groote, L. Guichard, A. Hartmann, P. James, I. Karama
Autor:
Schaefer D; Department of Educational Psychology and Diagnostics, University of Hildesheim, 31141 Hildesheim, Germany., Schuchardt K; Department of Educational Psychology and Diagnostics, University of Hildesheim, 31141 Hildesheim, Germany., Maehler C; Department of Educational Psychology and Diagnostics, University of Hildesheim, 31141 Hildesheim, Germany.
Publikováno v:
European journal of investigation in health, psychology and education [Eur J Investig Health Psychol Educ] 2024 Jun 20; Vol. 14 (6), pp. 1821-1833. Date of Electronic Publication: 2024 Jun 20.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Doennecke N; University of Hildesheim, Germany. Electronic address: doennecke@uni-hildesheim.de., Brandenburg J; Technical University Dortmund, Germany., Maehler C; University of Hildesheim, Germany.
Publikováno v:
Infant behavior & development [Infant Behav Dev] 2023 Nov; Vol. 73, pp. 101888. Date of Electronic Publication: 2023 Oct 03.
Autor:
Maehler, C.1 (AUTHOR), Schuchardt, K.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. Jan2009, Vol. 53 Issue 1, p3-10. 8p. 2 Charts.
Autor:
Voltmer K; Institute of Psychology, Leuphana University Lueneburg, Lueneburg, Germany., Hormann O; Institute for Educational Sciences, Technical University Braunschweig, Braunschweig, Germany.; Center for Methods, Leuphana University Lueneburg, Lueneburg, Germany., Pietsch M; Institute of Educational Science, Leuphana University Lueneburg, Lueneburg, Germany.; Institute of Education, University of Zurich, Zurich, Switzerland., Maehler C; Institute of Psychology, University of Hildesheim, Hildesheim, Germany., von Salisch M; Institute of Psychology, Leuphana University Lueneburg, Lueneburg, Germany.
Publikováno v:
Frontiers in psychology [Front Psychol] 2021 May 04; Vol. 12, pp. 660750. Date of Electronic Publication: 2021 May 04 (Print Publication: 2021).
Autor:
Poloczek, S., Buttner, G., Danielsson, H., Henry, L.A., Maehler, C., Messer, D., Schuchardt, K., van der Molen, M.J.
Publikováno v:
Poloczek, S, Buttner, G, Danielsson, H, Henry, L A, Maehler, C, Messer, D, Schuchardt, K & van der Molen, M J 2013, Working memory in children with mild intellectual disabilities: Verbal strategy use . in 14th Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction . Munich, 14th Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, 1/01/13 .
14th Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
14th Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f624bb3e6d749bd985f7c76d8b706167
https://hdl.handle.net/1871.1/2aa6292d-da82-4b24-aadf-c05c4c466520
https://hdl.handle.net/1871.1/2aa6292d-da82-4b24-aadf-c05c4c466520
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.