Zobrazeno 1 - 10
of 136
pro vyhledávání: '"Madliger, P."'
Conservation science is an interdisciplinary field that primarily draws on knowledge from the natural sciences, social sciences, and humanities to inform policy, planning, and practice. Since its formalization as a discipline, conservation science ha
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.15280
Publikováno v:
FACETS, Vol 9, Iss , Pp 1-9 (2024)
Reintroduction is an important tool in the conservation and recovery of aquatic species at risk. However, components of the reintroduction process such as transportation have the potential to induce physiological stress and the extent to which prepar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f26b548424648339e00468c729097ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christine L. Madliger, Maria J. A. Creighton, Graham D. Raby, Joseph R. Bennett, Kim Birnie‐Gauvin, Robert J. Lennox, Steven J. Cooke
Publikováno v:
Conservation Science and Practice, Vol 4, Iss 6, Pp n/a-n/a (2022)
Abstract Many government organizations use recovery planning to synthesize threats, propose management strategies, and determine recovery criteria for threatened wildlife. Little is known about the extent to which physiological knowledge has been use
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/656696055f0f47f9955be6642a2c288d
Publikováno v:
Facets; August 2024, Vol. 9 Issue: 1 p1-9, 9p
Autor:
Graham Raby, Jacqueline M. Chapman, Robert de Bruijn, Erika J. Eliason, Chris K. Elvidge, Caleb T. Hasler, Christine L. Madliger, Elizabeth A. Nyboer, Andrea J. Reid, Dominique G. Roche, Trina Rytwinski, Taylor D. Ward, Alexander D.M. Wilson, Steven J. Cooke
Publikováno v:
Ideas in Ecology and Evolution, Vol 13 (2020)
Teaching can be a rewarding, yet challenging, experience for early career researchers (ECRs) in fields like ecology and evolution. Much of this challenge arises from the reality that ECRs in ecology and evolution typically receive little, if any, ped
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d63ec479dc6f44aebc8cb6879d57d33b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.