Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Madeleine, Shalowitz"'
Autor:
Rita Mangione-Smith, Jeffrey D. Robinson, Chuan Zhou, James W. Stout, Alexander G. Fiks, Madeleine Shalowitz, Jeffrey S. Gerber, Dennis Burges, Benjamin Hedrick, Louise Warren, Robert W. Grundmeier, Matthew P. Kronman, Laura P. Shone, Jennifer Steffes, Margaret Wright, John Heritage
Publikováno v:
Patient Educ Couns
OBJECTIVE. To evaluate communication training content fidelity included in a multifaceted intervention known to reduce antibiotic over-prescribing for pediatric acute respiratory illnesses (ARTIs), by examining the degree to which clinicians implemen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::22e898ad4cc9e61d337a4e8bcf6be053
https://europepmc.org/articles/PMC9203931/
https://europepmc.org/articles/PMC9203931/
Autor:
Giselle S, Mosnaim, David A, Stempel, Candy, Gonzalez, Brittney, Adams, Naomi, BenIsrael-Olive, Rahul, Gondalia, Leanne, Kaye, Madeleine, Shalowitz, Stanley, Szefler
Publikováno v:
The Journal of asthma : official journal of the Association for the Care of Asthma. 59(10)
Current standard of care, patient self-report and clinician estimation, overestimates true inhaled corticosteroids (ICS) adherence. We compare self-reported inhaled ICS and short-acting beta 2-agonists (SABA) use with objective data from electronic m
Autor:
Sharon Landesman, Ramey, Peter, Schafer, Julia L, DeClerque, Robin G, Lanzi, Calvin, Hobel, Madeleine, Shalowitz, Vern, Chinchilli, Tonse N K, Raju, Y, Bryan
Publikováno v:
Maternal and Child Health Journal. 19:707-719
Emerging evidence supports the theoretical and clinical importance of the preconception period in influencing pregnancy outcomes and child health. Collectively, this evidence affirms the need for a novel, integrative theoretical framework to design f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.