Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Madden, Kathleen B."'
Publikováno v:
Current Infectious Disease Reports
Purpose of Review Armed conflicts occur globally, with some regions experiencing heightened instability for many years. A better understanding of the infectious disease impact on children in armed conflict will allow aid organizations to anticipate a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smith, Allen *, Madden, Kathleen B. †, Yeung, Karla J. Au **, Zhao, Aiping ‡, Elfrey, Justin ‡, Finkelman, Fred ††, Levander, Orville *, Shea-Donohue, Terez *, ‡, Urban, Joseph F., Jr. *
Publikováno v:
In The Journal of Nutrition April 2005 135(4):830-836
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shea-Donohue, Terez, Notari, Luigi, Stiltz, Jennifer, Sun, Rex, Madden, Kathleen B, Urban, Joseph F., Zhao, Aiping
Protease-activated receptors (PARs) are expressed on structural and immune cells. Control of initiation, duration, and magnitude of PAR effects is linked to the level of receptor expression, availability of proteases, and the intracellular signal tra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::d41676b34853a0a9346cae1b47deeac2
https://europepmc.org/articles/PMC3693741/
https://europepmc.org/articles/PMC3693741/
Autor:
Solano-Aguilar, Gloria, Shea-Donohue, Terez, Madden, Kathleen B., Quinoñes, Alejandro, Beshah, Ethiopia, Lakshman, Sukla, Xie, Yue, Dawson, Harry, Urban, Joseph F.
Publikováno v:
Gut Microbes; September 2018, Vol. 9 Issue: 5 p422-436, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.