Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Madden, Julie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The purpose of this project is to assess the impact of integrating diversity-related topics into a statistics laboratory course on students’ perceptions of the course, attitudes towards statistics, and general attitudes toward diversity. Within the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::424b017a4c8bd1eb530266f4127f3737
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Calland, David, Scriven, Nicholas, Reynolds, John, Jones, Tom, Madden, Julie, Schofield, Sarah
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 1996 Jun . 312(7046), 1608-1609.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29732068
Autor:
Walker-Smith, Terrie, Fudulu, Daniel, Ramesh, Aravind, Sheehan, Karen, Madden, Julie, Culliford, Lucy, Evans, Jonathan, Angelini, Gianni D., Upton, Thomas, Gibbison, Ben
Publikováno v:
BMC Research Notes; 6/11/2022, Vol. 15 Issue 1, p1-5, 5p
Autor:
Walker‑Smith, Terrie, Fudulu, Daniel, Ramesh, Aravind, Sheehan, Karen, Madden, Julie, Culliford, Lucy, Evans, Jonathan, D. Angelini, Gianni, Upton, Thomas, Gibbison, Ben
Publikováno v:
BMC Research Notes; 3/14/2024, Vol. 17 Issue 1, p1-1, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.