Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"Madden, Caoimhe"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Madden, Caoimhe, O'Malley, Róisín, O'Dowd, Emily, O'Connor, Paul, Lydon, Sinéad, Gormly, Jared, Byrne, Dara
Publikováno v:
BMJ Innovations; Jan2024, Vol. 10 Issue 1/2, p13-23, 11p
Autor:
Madden, Caoimhe1,2 (AUTHOR) caoimhe.madden@nuigalway.ie, Lydon, Sinéad2,3 (AUTHOR), Murphy, Andrew W.1,4 (AUTHOR), O'Connor, Paul1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Family Practice. 12/27/2021, Vol. 22 Issue 1, p1-11. 11p.
Autor:
Madden, Caoimhe, Nurdin, Nadra, Mulholland, Deirdre, Movsisyan, Ani, Conway, Thomas, Kothari, Kavita, Saif-Ur-Rahman, KM, Tricco, Andrea, Tierney, Marie, Devane, Declan, Murphy, Lena, Taneri, Petek Eylul, O'Halloran, Jane A.
This scoping review aims to map the available evidence on the effectiveness of SARS-CoV-2 testing strategies for suspected cases and asymptomatic populations. The review will inform the development of WHO recommendations for “national SARS-CoV-2 te
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e7b1b409048d6e6f8b300d4705ab7c1d
Autor:
Madden, Caoimhe1,2, O'Malley, Róisín1,2, O'Connor, Paul1,2, O'Dowd, Emily1,2, Byrne, Dara2, Lydon, Sinéad2,3 sinead.lydon@nuigalway.ie
Publikováno v:
Medical Education. Jun2021, Vol. 55 Issue 6, p678-688. 11p. 4 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Lydon, Sinéad1,2 sinead.lydon@nuigalway.ie, Madden, Caoimhe2,3, Byrne, Dara1,2, O'Connor, Paul2,3
Publikováno v:
Medical Education. Mar2022, Vol. 56 Issue 3, p250-252. 3p.
Autor:
Madden, Caoimhe
Given their unique viewpoint at the epicentre of the care process, patients can make a unique contribution to improving our understanding of safety in general practice. Despite this, patients remain an underutilised resource in the measurement and mo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1513::37b9262b9c4f5a43278e4bdfb3a85351
http://hdl.handle.net/10379/17242
http://hdl.handle.net/10379/17242
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.