Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"Maddalena, E."'
We present a methodology to learn explicit Model Predictive Control (eMPC) laws from sample data points with tunable complexity. The learning process is cast in a special Neural Network setting where the coefficients of two linear layers and a parame
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1911.10789
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
In the age of fake news and of filter bubbles, assessing the quality of information is a compelling issue: it is important for users to understand the quality of the information they consume online. We report on our experiment aimed at understanding
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4ac5f685181ea5d8771d8fddfdd5b91a
https://ir.cwi.nl/pub/29120
https://ir.cwi.nl/pub/29120
Autor:
Piccoli, G.B. *, Novaresio, C., Mezza, E., Soragna, G., Rossetti, M., Burdese, M., Putaggio, S., Dell'Olio, R., Bravin, M., Consiglio, V., Tattoli, F., Maddalena, E., Gai, M., Motta, D., Bonetto, A., Jeantet, A., Segoloni, G.P.
Publikováno v:
In Transplantation Proceedings 2004 36(9):2550-2552
Autor:
Mezza, E., Soragna, G., Consiglio, V., Putaggio, S., Burdese, M., Maddalena, E., Bravin, M., Gai, M., Motta, D., Tattoli, F., Piccoli, G.B. *
Publikováno v:
In Transplantation Proceedings 2004 36(9):2546-2549
Autor:
Piccoli, G.B. *, Motta, D., Gai, M., Mezza, E., Maddalena, E., Bravin, M., Tattoli, F., Consiglio, V., Burdese, M., Bilucaglia, D., Ferrari, A., Segoloni, G.P.
Publikováno v:
In Transplantation Proceedings 2004 36(9):2607-2609
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.