Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Madaliyeva Z"'
Autor:
Sarbassova G; Department of Pedagogy and Psychology, Kazakh Humanitarian and Legal Innovation University in Semipalatinsk, Semey, Kazakhstan., Kudaibergenova A; Department of Pedagogy and Educational Management, Al-Farabi Kazakh National University, Almaty, Kazakhstan., Madaliyeva Z; Department of General and Applied Psychology, Al-Farabi Kazakh National University, Almaty, Kazakhstan., Kassen G; Department of General and Applied Psychology, Al-Farabi Kazakh National University, Almaty, Kazakhstan., Sadvakassova Z; Department of General and Applied Psychology, Al-Farabi Kazakh National University, Almaty, Kazakhstan., Ramazanova S; Department of Pedagogy and Educational Management, Al-Farabi Kazakh National University, Almaty, Kazakhstan., Ryskulova M; Department of Psychology, Eurasian National University named after L.N. Gumilyov, Nur-Sultan, Kazakhstan.
Publikováno v:
Current psychology (New Brunswick, N.J.) [Curr Psychol] 2023 May 11, pp. 1-13. Date of Electronic Publication: 2023 May 11.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Asia Pacific Education Review; Dec2024, Vol. 25 Issue 5, p1363-1377, 15p
Publikováno v:
Frontiers in Psychology; 2024, p1-17, 17p
Autor:
المحسن المغازي, هاني السطوحي
Publikováno v:
Journal of Education & Qualitative Research; 2024, Vol. 28 Issue 1, p31-89, 49p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schneider, Tamera R.1 tamera.schneider@cuny.edu, Nusbaum, Howard C.2, Kim, Yena2, Borders, Morgan R.3, Ryan, Tyler J.3
Publikováno v:
Journal of Positive Psychology. Jan2023, Vol. 18 Issue 1, p106-120. 15p.