Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Macrae, Andrea"'
Publikováno v:
Extracurricular Enterprise and Entrepreneurship Activity: A Global and Holistic Perspective
Autor:
Moumin, Najma A, D’Vaz, Nina, Kidd, Courtney, MacRae, Andrea, Zhou, Shao J, Richards, Toby, Palmer, Debra J, Grzeskowiak, Luke E, Sullivan, Thomas R, Green, Tim J
Publikováno v:
In The Journal of Nutrition September 2024 154(9):2688-2695
Publikováno v:
In Land Use Policy September 2013 34:53-61
Autor:
MacDonald, Darla Hatton, Bark, Rosalind, MacRae, Andrea, Kalivas, Tina, Grandgirard, Agnes, Strathearn, Sarah
Publikováno v:
Ecology and Society, 2013 Mar 01. 18(1)
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26269273
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Macrae, Andrea
The metafictional form of Alejandro Zambra’s text Multiple Choice explicitly presents interpretative challenges to the reader. It strategically foregrounds the inferential processes and guided choices involved in deriving and deciding upon meaning,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=r3110ae70d66::03a1f2c438e7ec831245b40933338282
https://radar.brookes.ac.uk/radar/items/72497c09-535c-4aee-ac9c-103ac60f99ce/1/
https://radar.brookes.ac.uk/radar/items/72497c09-535c-4aee-ac9c-103ac60f99ce/1/
This paper reports on the findings from a survey of academics responsible for undergraduate programmes in English and examines the extent to which they were aware of recent reform of A level English and had made, or are making, changes to their cours
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::119bee415bf4cc97f721cae4db5f2f64
https://publications.aston.ac.uk/id/eprint/37258/1/AAM.pdf
https://publications.aston.ac.uk/id/eprint/37258/1/AAM.pdf