Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Macia, Angela"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coufal, Nicole G., Garcia-Perez, Josè Luis, Peng, Grace E., Marchetto, Maria C. N., Muotri, Alysson R., Mu, Yangling, Carson, Christian T., Macia, Angela, Moran, John V., Gage, Fred H.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2011 Dec . 108(51), 20382-20387.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23077254
Publikováno v:
Developmental neurobiology, vol 78, iss 5
Long interspersed element-1 (LINE-1 or L1) is a transposable element with the ability to self-mobilize throughout the human genome. The L1 elements found in the human brain is hypothesized to date back 56 million years ago and has survived evolution,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::8f44b06a92c7bdd3c921cc9ed173b2da
https://europepmc.org/articles/PMC5897138/
https://europepmc.org/articles/PMC5897138/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.