Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Maci C"'
Autor:
Alexandra M. Stevens, Michael Xiang, Lisa N. Heppler, Isidora Tošić, Kevin Jiang, Jaime O. Munoz, Amos S. Gaikwad, Terzah M. Horton, Xin Long, Padmini Narayanan, Elizabeth L. Seashore, Maci C. Terrell, Raushan Rashid, Michael J. Krueger, Alicia E. Mangubat-Medina, Zachary T. Ball, Pavel Sumazin, Sarah R. Walker, Yoshimasa Hamada, Seiichi Oyadomari, Michele S. Redell, David A. Frank
Publikováno v:
Blood Advances, Vol 3, Iss 24, Pp 4215-4227 (2019)
Abstract: Atovaquone, a US Food and Drug Administration–approved antiparasitic drug previously shown to reduce interleukin-6/STAT3 signaling in myeloma cells, is well tolerated, and plasma concentrations of 40 to 80 µM have been achieved with pedi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4187c59f20f14fd4af323bb29b1514a1
Autor:
Nelson, Maci C.
Publikováno v:
Mathematics Teacher, 2020 Jun 01. 113(6), 527-528.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mtlt.2020.0020
Autor:
Stevens, Alexandra M., Xiang, Michael *, Heppler, Lisa N., Tošić, Isidora, Jiang, Kevin, Munoz, Jaime O., Gaikwad, Amos S., Horton, Terzah M., Long, Xin, Narayanan, Padmini, Seashore, Elizabeth L., Terrell, Maci C., Rashid, Raushan, Krueger, Michael J., Mangubat-Medina, Alicia E., Ball, Zachary T., Sumazin, Pavel, Walker, Sarah R., Hamada, Yoshimasa, Oyadomari, Seiichi, Redell, Michele S., Frank, David A.
Publikováno v:
In Blood Advances 23 December 2019 3(24):4215-4227
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maci C. Nelson
Publikováno v:
Mathematics Teacher: Learning and Teaching PK-12. 113:527-528
As educators, we can attest to how students are the best litmus test for the relevance of our subject matter. To close the gap between an abstract idea or the means to a good grade, we must contextualize our teaching within the issues most prevalent
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smith, G. MacI. C.
Publikováno v:
Journal of the Royal Asiatic Society of Great Britain and Ireland, 1933 Apr 01(2), 495-497.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25194828
Publikováno v:
BMC Genomics, Vol 23, Iss 1, Pp 1-20 (2022)
Abstract The soil-dwelling nematode Caenorhabditis elegans serves as a model system to study innate immunity against microbial pathogens. C. elegans have been collected from around the world, where they, presumably, adapted to regional microbial ecol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ec99d2d4a3440009721cd3f643b6af1