Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Macher, Daniel"'
Autor:
Hasenhütl, Sabine, Luttenberger, Silke, Macher, Daniel, Eichen, Lars, Eglmaier, Marina Tanja Waltraud, Paechter, Manuela
Publikováno v:
Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education; Jun2024, Vol. 20 Issue 6, p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2012 Dec 01. 27(4), 483-498.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43551094
Autor:
Paechter, Manuela, Phan-Lesti, Hellen, Ertl, Bernhard, Macher, Daniel, Malkoc, Smirna, Papousek, Ilona
The COVID-19 summer semester 2020 posed many challenges and uncertainties, quite unexpectedly and suddenly. In a sample of 314 psychology students, it was investigated how they experienced learning and preparing for an end-of-semester exam, which emo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3007::3182beef0f5dd6542c6d8c3f125ccb18
https://unipub.uni-graz.at/doi/10.3389/fpsyg.2022.850578
https://unipub.uni-graz.at/doi/10.3389/fpsyg.2022.850578
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Feldhammer-Kahr, Martina, Tulis, Maria, Leen-Thomele, Eline, Dreisiebner, Stefan, Macher, Daniel, Arendasy, Martin, Paechter, Manuela
The summer semester had just begun at Austrian and German universities when Covid-19 was declared a global pandemic by the World Health Organization. Thus, in March 2020, all universities closed their campuses, switching to distance learning within t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3007::1142291c83c4e02d632080b1085e72d4
https://unipub.uni-graz.at/doi/10.3389/fpsyg.2021.638898
https://unipub.uni-graz.at/doi/10.3389/fpsyg.2021.638898
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Macher, Daniel1, Paechter, Manuela1, Papousek, Ilona2, Ruggeri, Kai3, Freudenthaler, H.Harald4, Arendasy, Martin5
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology. Dec2013, Vol. 83 Issue 4, p535-549. 15p. 2 Diagrams, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.