Zobrazeno 1 - 10
of 1 430
pro vyhledávání: '"Macdonald, Nancy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Macdonald, Nancy
Texte remanié de: Th. Ph. D.--Cornel university.
Bibliogr. p. 241-250. Index.
Bibliogr. p. 241-250. Index.
Externí odkaz:
http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb38900294r
Autor:
Macdonald, Nancy
This thesis examines the urban graffiti subculture within the cities of New York and London. It was undertaken in an attempt to move beyond some of the negative stereotypes that characterise this subculture, its members and their illegal activities a
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.339319
Autor:
Corrigan, Megan1, MacDonald, Nancy C2, Musselman, Megan3, Pinto, Joseph4, Skildum, Mark5, Smith, Andrew P6
Publikováno v:
American Journal of Health-System Pharmacy. 12/1/2022, Vol. 79 Issue 23, p2185-2189. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mulugeta, Surafel G., MacDonald, Nancy C., El-Khoury, Caren J., Davis, Susan L., Kenney, Rachel M.
Publikováno v:
Journal of Pharmacy Technology; Oct2023, Vol. 39 Issue 5, p218-223, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Macdonald, Nancy Jean
This thesis discusses the problems of the autobiographical form as encountered by Simone de Beauvoir in her four-volume life story, Memoires d'une jeune fille rangee, La Force de l'age, La Force des choses and Tout compte fait. Although largely a chr
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/25170
Autor:
Macdonald, Nancy E.
This study investigated the development of sex differences in achievement anxiety and their relationship to the development of sex roles. The subjects were 261 students from Bowling Green City Schools and 179 students from Bowling Green State Univers