Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Macdiarmid, Rachel"'
Autor:
Shannon, Kay, McClunie-Trust, Patricia, Macdiarmid, Rachel, Jarden, Rebecca, Dewar, Jan, Turner, Rosemary, Winnington, Rhona, Mowatt, Rebecca, Jones, Virginia
Publikováno v:
In Collegian April 2024 31(2):77-83
Autor:
McClunie-Trust, Patricia, Jarden, Rebecca, Marriott, Philippa, Winnington, Rhona, Dewar, Jan, Shannon, Kay, Jones, Sophie, Jones, Virginia, Turner, Rosemary, Cochrane, Lindy, Macdiarmid, Rachel
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Studies March 2024 151
Autor:
Jones, Virginia, McClunie-Trust, Patricia, Macdiarmid, Rachel, Turner, Rosemary, Shannon, Kay, Winnington, Rhona, Brown, Amalie, Dewar, Jan, Jarden, Rebecca
Publikováno v:
In Nurse Education Today February 2024 133
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jarden, Rebecca J., Jones, Virginia, McClunie-Trust, Patricia, Winnington, Rhona, Merrick, Eamon, Shannon, Kay, Turner, Rosemary, Donaldson, Andrea E., Macdiarmid, Rachel
Publikováno v:
In Nurse Education Today December 2021 107
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
What motivates people to commence a graduate entry nursing programme: a mixed method scoping review.
Autor:
Macdiarmid, Rachel1 (AUTHOR) rachel.macdiarmid@aut.ac.nz, Turner, Rosemary2 (AUTHOR), Winnington, Rhona1 (AUTHOR), McClunie-Trust, Patricia3 (AUTHOR), Donaldson, Andrea3 (AUTHOR), Shannon, Kay1 (AUTHOR), Merrick, Eamon1 (AUTHOR), Jones, Virginia4 (AUTHOR), Jarden, Rebecca2 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Nursing. 3/20/2021, Vol. 20 Issue 1, p1-12. 12p. 2 Diagrams, 3 Charts.
This scoping review has three aims related to the development of professional identity and self-concept as a nurse in students enrolled in a pre-registration graduate entry nursing programme: 1) identify the published literature, 2) evaluate and iden
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fa5931ee4735f884ccffe0f5d341b52c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.