Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"Macchi, Laura"'
Autor:
Caravona, Laura1 (AUTHOR) l.caravona@campus.unimib.it, Macchi, Laura1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Thinking & Reasoning. Nov2023, Vol. 29 Issue 4, p559-593. 35p.
Autor:
Macchi, Laura, Bagassi, Maria
Publikováno v:
Teorema: Revista Internacional de Filosofía, 2019 Jan 01. 38(1), 87-96.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26746235
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caravona, Laura, Macchi, Laura
Publikováno v:
Thinking & Reasoning. :1-35
This paper explores the effect of different types of incubation task (visual, numerical and verbal) with various levels of attentional focus and cognitive effort (non-demanding, low-demanding and high-demanding) on the resolution of insight problems.
Autor:
Macchi, Laura1 laura.macchi@unimib.it, Zulato, Edoardo1 edoardo.zulato@unimib.it
Publikováno v:
Judgment & Decision Making. May2021, Vol. 16 Issue 3, p596-613. 18p.
Autor:
Macchi, Laura1, Poli, Francesco2, Caravona, Laura1 l.caravona@campus.unimib.it, Vezzoli, Michela1, Franchella, Miriam A. G.3, Bagassi, Maria1
Publikováno v:
Europe's Journal of Psychology. Aug2019, Vol. 15 Issue 3, p595-613. 19p.
Autor:
Koehler, Jonathan J., Macchi, Laura
Publikováno v:
Psychological Science, 2004 Aug 01. 15(8), 540-546.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40064013
Autor:
Macchi Laura, Zulato Edoardo
The risky choice framing effect disclosed that presenting data in a loss scenario lead decision-makers towards risky choices. Conversely, a gain scenario prevents them from taking a risk. Framing effect robustness has been widely confirmed by psychol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::18920501a63bb35bde9ba118062baeeb
http://hdl.handle.net/10281/316290
http://hdl.handle.net/10281/316290
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.