Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"MacArthur, G J"'
Autor:
Tinner, L., Caldwell, D., Hickman, M., MacArthur, G. J., Gottfredson, D., Lana Pérez, Alberto, Moberg, D. P., Wolfe, D., Campbell, R.
Publikováno v:
Scopus
RUO. Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo
instname
RUO. Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo
instname
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0b18ac75524f66e163eaf4a5e7b4befe
http://hdl.handle.net/10651/49812
http://hdl.handle.net/10651/49812
Publikováno v:
Addiction (Abingdon, England)
MacArthur, G J, Harrison, S, Caldwell, D M, Hickman, M & Campbell, R 2016, ' Peer-led interventions to prevent tobacco, alcohol and/or drug use among young people aged 11-21 years : a systematic review and meta-analysis ', Addiction, vol. 111, no. 3, pp. 391–407 . https://doi.org/10.1111/add.13224
MacArthur, G J, Harrison, S, Caldwell, D M, Hickman, M & Campbell, R 2016, ' Peer-led interventions to prevent tobacco, alcohol and/or drug use among young people aged 11-21 years : a systematic review and meta-analysis ', Addiction, vol. 111, no. 3, pp. 391–407 . https://doi.org/10.1111/add.13224
Background and Aims Peer‐led interventions may offer a beneficial approach in preventing substance use, but their impact has not yet been quantified. We conducted a systematic review to investigate and quantify the effect of peer‐led intervention
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
New Zealand Journal of Marine & Freshwater Research; Mar1989, Vol. 23 Issue 1, p27-33, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.