Zobrazeno 1 - 10
of 283
pro vyhledávání: '"Maassen, B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders January-February 2014 47:17-33
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders 2011 44(1):59-74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Haaften, Leenke, Diepeveen, Sanne, Terband, H.R., Vermeij, Bernadette, van den Engel-Hoek, Lenie, De Swart, Bert, Maassen, B.
Purpose: The current article presents data from 2 studies on clinical groups of children referred for speech assessment. The aims of these studies are to validate the Computer Articulation Instrument (CAI) with the known-group validation method and t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::bd08f867dde57097469997874a385fbb
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/390595
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/390595
Publikováno v:
Folia Phoniatrica et Logopaedica, 71, 216. S. Karger AG
FOLIA PHONIATRICA ET LOGOPAEDICA, 71(5-6), 216-227. KARGER
FOLIA PHONIATRICA ET LOGOPAEDICA, 71(5-6), 216-227. KARGER
Background: Differential diagnosis and treatment planning of developmental speech disorders (DSD) remains a major challenge in paediatric speech-language pathology. Different classification systems exist, in which subtypes are differentiated based on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::275a282befcf1990126fb34efc1e262b
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/391214
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/391214
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Dec2009, Vol. 52 Issue 6, p1595-1609. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Workshop on Reading and Developmental Dyslexia (IWORDD)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::677af88894ec4fa0d4d26bb96c8ae76a
https://research.rug.nl/en/publications/1b2ad173-792e-48db-acd7-46aecf78e9c7
https://research.rug.nl/en/publications/1b2ad173-792e-48db-acd7-46aecf78e9c7
Publikováno v:
Klinische Kinderneuropsychologie, 137-161
STARTPAGE=137;ENDPAGE=161;TITLE=Klinische Kinderneuropsychologie
Klinische Kinderneuropsychologie, 123-146
STARTPAGE=123;ENDPAGE=146;TITLE=Klinische Kinderneuropsychologie
STARTPAGE=137;ENDPAGE=161;TITLE=Klinische Kinderneuropsychologie
Klinische Kinderneuropsychologie, 123-146
STARTPAGE=123;ENDPAGE=146;TITLE=Klinische Kinderneuropsychologie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::033c83fd77cc5bc3a6008489d5450043
https://research.rug.nl/en/publications/a8c1e916-7b71-4a13-abfe-21d89bd7747b
https://research.rug.nl/en/publications/a8c1e916-7b71-4a13-abfe-21d89bd7747b