Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Maart, Soraya"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maart, Soraya
Disability is a complex construct, and our understanding of it has evolved over the years from a purely medical description to encapsulating the experience of those with disability in the context in which they live. The International Classification o
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11427/15550
Autor:
Maart, Soraya1 (AUTHOR) soraya.maart@uct.ac.za, Sykes, Catherine2 (AUTHOR)
Publikováno v:
South African Journal of Physiotherapy. 2022, Vol. 78 Issue 1, p1-5. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maart, Soraya1 (AUTHOR) soraya.maart@uct.ac.za, Amosun, Seyi1 (AUTHOR), Jelsma, Jennifer1 (AUTHOR)
Publikováno v:
African Journal of Disability. 2019, Vol. 8, p1-8. 8p.
Autor:
Naidoo, Rowena, Chetty, Verusia, Young, Marie E.M., Mahlalela, Phindile E., Gradidge, Philippe J., Maart, Soraya, Coetzee, Dané, Smith, Brett, Lambert, Estelle
Publikováno v:
African Journal of Disability; 2022, Vol. 11 Issue 1, p1-4, 4p
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 13, Iss 1, p 25 (2013)
Abstract Background The prevalence of health risk behaviours is growing amongst South African employees. Health risk behaviours have been identified as a major contributor to reduced health related quality of life (HRQoL) and the increased prevalence
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3f380a546f24c5288b53407a53d8021
Autor:
Jelsma, Jennifer1 Jennifer.jelsma@uct.ac.za, Maart, Soraya1
Publikováno v:
Population Health Metrics. 2015, Vol. 13 Issue 1, p1-11. 11p. 9 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
South African Journal of Physiotherapy, Vol 74, Iss 1, Pp e1-e4 (2018)
The South African Journal of Physiotherapy
The South African Journal of Physiotherapy
Background: Recent demands for the decolonisation of curriculum in South Africa present challenges to students, academics and other stakeholders. This resulted in tensions in tertiary institutions, cumulating in student-led protests. The authors hypo